Thursday, May 24, 2007

sufar de blogoree?

in fiecare zii ajung acasa in intervalul 9 in medie, mananc repede ceva, cu micul computador deschis langa mine (o muzica, o atentie ...o maslina), vorbesc cu dan in tot timpul asta...dupa care urmeaza ritualul...
oh da...ritualul:
am o mare lista de feeds la toate blogurile prietenilor si nu numai... le verific pe toate, le citesc...le comentez...asa ca e imposibil sa nu stiu ca:
Rox viseaza sa isi inceapa marea carte...
Prue se gandeste cum naiba sa facem sa salvam lumea asta :)
Dee zambeste cu gura pana la urechi in poze
Dania inca mai cauta prin deviant art fotografii interesante si mind blowing pe care sa le share-uiasca cu noi
Catinca nu mai scrie zilele astea ca e plecata...dar ultima oara cand am verificat experimenta:)
Deliones se gandeste la 101 lucruri pe care trebuie sa la faci pana mori
Oana are dileme despre ce o sa se intample odata cu absolvire si mutare in alta casa...
Georgi se gandeste ca pana la urma...."ce-o fi...o fi"
Nico are viziuni...dar se cam lasa pe tinjala si nu prea mai posteaza:)
Cori si-a inceput mandatul in Ungaria
Alex Galmeanu a mai facut o poza la o celebritate
Alex Codreanu a ajuns pe mare la sonda sesimica dupa ce a fost pe santierul naval din Alabama
Matasel a pierdut un concurs de articole de strategie
Gavrila si asociatii baga despre Groove Armada
Bogdana de la Mccan... hmm asa tare imi displace blogul ei ca nu stiu de ce il mai tin in lista de feeds:))
Bucuresti looks arata ultimele trznai vestimentare- si am gasit-o si pe mara acolo:)
Pe bookblog se scrie despre cartea Gheata
si... TTL nu a mai postat nimic de la contact sheet


si uite asa zboooooaaara ceva ore... bashca mai citesc un articol de pe la vreun ziar, bag un mail ...doua...trei :)... ma mai uit la niste filmulete si caut evenimente... si pfiuuu cum se fgace 11... si aaaa mai am o ora de pastrat ochii deschisi... what to do?...what to do?...
mai dau un search dupa alte bloguri...hehe...macar daca am devenit blogomani sa fim unii pe cinste

cheers

1 comment:

rox gunatilake said...

Bre,

Am contactat medicul meu de familie si zice ca e clar: ai blogorita cronica. Nu stiu daca mai e salvare, dar zice ca efectele secundare nu sunt asa de grave, unul dintre ele fiind mentinerea relatiilor de prietenie.

Si pentru ca mi-ai cerut adresa din nou: Strada Prasilei, nr 31, bloc 21, scara A, etaj 2, apt. 30, sector 1, Bucuresti, ma mut insa in August [i cannot wait!!!].

INSA, cred ca e mai bine sa o folosesti pe cea de domiciliu [as prefera]: strada Mihai Bravu, nr 94-106, bloc AII-5, scara C, et 4, ap 18, Oltenita, jud. Calarasi, ROMANIA:)

Luv yah!

PS: ce imi trimiti:D:D?