Tuesday, May 01, 2007

PoRtoBeLLo MaRkEt :)

Pentru ca nu am terminat de relatat plimbarea de weekend...revin cu un post despre un loc ushor FOARTE TARE - pOrTObello MaRkeT, din Notting Hill
Piata de sambata portobello market, este una din cele mai renumite din Londra... vuieste lumea cand vine vorba de recunoscutele magazinele de second hand si antichitati.
Cand ajungi la Notting Hill Tube station trebuie sa te iei dupa puhoi... si te trezesti la intrarea din targ sa-i spunem... mie faimoasa piata mi-a semanat a fi un maaaare targ...asa de mare incat puteai petrece lejer ore bune prin el... la inceput vedeai tot felul de barulete gen "the lazy daisy" (how cool is that?), urmau tarabele cu postere si zdranganele si apoi o mare de tejghele cu antichitati care vindeau de la banuti, masini de scris, bibelouri...pana la nasturi... ca in orice targ englezesc care se respecta nu lipseau zeci de mii de margele si margelutze, cercei, bratzarele si toate accesoriile necesare unei fete dichisite :)) ... bine bine.. trebuie sa admit ca prin marea de gablonturi vedeai si tone de shtifturi.
dan mai avea putin si innebunea prin multimea agitata asa ca l-am lasat sa se racoreasca la o bere si am continuat cu alex si claudia expeditia... piata s-a cam terminat dupa ce am descoperit tarabele cu mancaruri de toate felurile... peshte...dulciuri...fructe...clatite si Dumnezeu cu mila ce mai gaseai...
Nu am avut timp sa iau nimic pentru ca ai mei dragi prieteni de drum erau vizibil deranjati de imbulzeala...
eu innotam prin multime elegant si m-as fi oprit la fiecare cotetz de porc sa cercetez oferta si sa casc gura... insa rabdarea unora are limite :))) hihih
ca sa dovedesc nebunia am tras si cateva pozne sa va delectati.
enjoy!
introducing the LAAzzzyyy daisy :)

afishe ...pamflete si alte nebuneli

the great beauties...

antiques...


street music...antiques...crowds...crazy times
portobello...

No comments: