Tuesday, May 08, 2007

Arde Londra baaaa....


hmmm...cate chestii trebuie sa fac sa va atrag atentia asupra scrierii asteia :)

hah...cat de tare poate sa fie sa stai si sa scrii tot ce iti trece prin cap si lumea din jurul tau se uita in ecran insa nu intelege nimic.

Bun! Azi am sa scriu iar din tren fiind ca m-a nimicit oboseala si vreau sa ma las rapusa intr-un pat moale si curat cand ajung acasa.
Cum a fost?...

a fost intr-un mare fel... a fost asa cum nu mi-am imaginat...si pana la urma, la naiba, cine s-ar fi gandit ca ajung in Germania si merg

  • la plaja

  • dorm in hamac

  • stau cu picioarele in nisip ...

(asta a fost mini vama mea de mai tarzior)

tema excursiei a fost chillax...adica o combinatie maxima de chill si relax...

prima zi a fost totala... am ajuns pe la 12 cu emotii si avioane prinse cu 5 min inainte ...dupa un drum de peste 1 ora cu autobuzul de la aeroportul Frankfurt Hahn (care nu.... nu este in Frankfurt, sa nu va lasati pacaliti...ci la mama naibii – la 50 de km de Mainz si la vreo 70 de Frankfurt).

Prima imagine: un camp urias galben cu verde... un cer maaaare cat o zi de post...cristal clar (cum ar zice englezul), si cu mori de vant...

liniste, natura, oameni simpli, o rata ca aia de la Brasov la Bran, cu oameni multi care nu vorbesc engleza... cu multi batrani cu bluze inflorate si cu parul pus pe bigudiuri.

Ora 1 a venit oamenii albi ca branza au sosit.. in Mainz- ne-am lasat bagajele si am prins viteza pana la plaja unde ne-am intins ca niste shoparle la soare cu cate un Becks gold in mana si o tigara...
foarte tare plaja- pe malul rihnului, cu nisip, shezlonguri, mese, palmieri (pe bune) si chill...ax!
Dupa vreo 2 ... (Dan 2+ 1 pahar cu lapte – va spun mai tarziu rezultatul) ne-am intreptat mutritzele pe jumatate parlite de un soare dogoritor (pe partea pe care adormisem in hamac), asadar oamenii jum albi jum roshii si-au balansat dosurile catre centrum.

Ja ja
nu a durat prea mult atmosfera turistica...si ne-am mai oprit la o inghetata, o bere, o maslina , o atentie...
ok... pentru cei care deja s-au plictisit de aberatii: Mainz are cca 250.000 de locuitori, e genul de oras tipic german – cu partea veche (geniala) si partea noua (reconstruita dupa bombardamente), cu Rhinul de toata frumusetea trecand prin el, cu oameni draguti si multi...dar multi turci cu ale lor doner kebab – uri.

Stina (traiasca gazda) – sta intr-un fel de camin studentesc, ushor foarte tare asa, intr-un fel de garsoniera mica si cocheta, si sunteti gata?... pe acoperisul cladirii are... mda... o piscina :)))
ei na... asta cat de tare e?
Eh, ca sa make the long story short- a doua zi am mers in Frankfurt unde am mers intr-un restaurant traditional adica o “gradina cu vin” (in traducere mot a mot), care arata asa ca un fel de garaj, cu prelata deasupra, cu plante agatatoare , multi tinerei pe la vreo 50 de ani (media de varsta) veselie nevoie mare si bauturaaa cat cuprinde: bere si vin de mere.

Muhahaha... si sa nu uitam de atractia serii: wurst cu varza acra... ahhhh numai cand ma gandesc la minunatia aia imi ploua in gura:)

a 3 a zi... a fost cu printi si printese... adica printesele Stina, Alma si printesa Dan pe malul Rinului, in Bachara, un orashel medieval in care am nimerit un targ cu tematica...si inchipuiti-va – rin la mijloc,deal in stanga cu vita de vie, deal in dreapta (da,...ati ghicit- tpot cu vita de vie) castele medievale pe dealuri si un satuc de toata frumusetea...inchipuiti=va ca ma frecam la ochi ca sa nu zic ca sunt intr-o poveste...
asa tare m-a impresionat ca as fi stat zile intregi acolo sa ma uit la fiecare casa, la fiecare om vesel cu obraji rosii si cu costum de cavaler, domnita, fierar, muzicant...si cate si mai cate.

Targul era pe malul apei si avea multe corturi cu tot felul de nebunii medievale si jocuri, mancaruri, muzicanti, si evident haine ale vremii si tot felul de ustensile de cumparat.

Ultima zi a fost tot din tema chillax... si daca ar fi sa va zic un loc tare in care sa mergeti in Germania - mergeti in oraselul ala de poveste Bachara... pe malul Rhinului... genial

3 comments:

Madalina Lazar said...

alma, trebuie sa-mi spui unde ati stat... si cat a costat. Mai vorbim pana atunci. Si noi planuim o excursie in vara asta, cel mai probabil in Germania si chiar in zona Frankfurt (unde sunt niste rude indepartate la care am stat anul trecut dar acum mi-e jena sa le propun asta din nou). Deci, you gotta tell me.

Oameni Si Fluturi said...

am inteles!
bai, eu am stat la prietena mea tot timpul(free of charge)...dar cautam, studiem oferte si va scriem,
- pe adresa yahoo.co.uk - da?

Madalina Lazar said...

:)

da, almitzo

pup