Wednesday, May 23, 2007

cred ca am monstruleti in stomac

e ora 19:17... sincer nu mai tin minte cand am mai stat pana la ora asta la servici (serviciul de aici... in ro era alta poveste:) ), stomacul meu plange cu lacrimi de crocodil si stau la birou si il aud pe sheful meu cum vorbeste cu prieteni la telefon folosind cuvinte care incep cu F**k (what the f**k are u doing? where the f**k where you) :))... cred ca le tine in el din timpul meetingurilor si spre seara (pentru ca mereu ramane ultimul) le varsa la urechile prietenilor in engleza, indiana,engleza si iar indiana.
Sheful meu...
E un matematician.. nu are mare treaba cu economia caci el vede totul extrem de stiintific. Ii plac cuvintele perfecte - ceea ce ma face sa ma dau cu capul de tastatura de fiecare data cand mai fac o prezentare care nu e tocmai right (adica in fiecare zi...hmmm ok now i realize why it hurts so bad:) )...prezentare in care cuvantul ala ar fi putut suna mai puternic.
In rest e ok.
Da, e matematician si e ok.
E un om care iubeste wikipedia, google si citeste the economist, ii plac expresiile gen "hello my friend", "you pinched the nail in the head", "we are not comparing apples to apples", "is that woman/man...what's her/his name?" (he never remembers), "Madam Iatan, shall we talk on...", "what is that crap?" :)
Are o fetita la gradinita despre care vorbeste non-stop, ieri imi povestea ca fetita lui nu poarta niciodata rochite dar pentru un motiv oarecare in weekend a fost nevoita sa poarte una. La inceput a fost timida iar spre sfarsitul serii nu vroia sa o mai dezbrace. A dormit cu ea. A doua zi cand sa mearga la scoala..aceeasi poveste.:))
Marea dilema din ultima saptamana a sefului meu: cum sa deseneze mere/ pere si portocale sa arate cat mai bine pt fetitza:)) - aici super hero me a intervenit cu talentul monstru.
Sefului meu ii place sa vorbeasca mult despre istorie, teorii si culturi. Primele intrebari pe care mi le-a pus au fost legate de familie si tara.
Ultima conversatie f interesanta pe care am avut-o a fost despre John Nash si teoriile sale (check out wikipedia). intotdeauna isi verifica informatiile cu cele de pe net.
A studiat intr-o universitate de ingineri India in care la admitere sunt 100 de oameni/loc si apoi a continuat in NY cu studii economice.
Astazi mi-a dat sfaturi despre cum sa reusesc intr-un mediu international, despre cum sa imi imbunatatesc my language skills si mi-a dar multe exemple pentru ca tocmai a fost intervievator pentru internii din vara.
Ma incurajeaza mult...si des

Bizar - am inceput sa scriu postul asta cu monstruleti in stomac, dupa ce mi-am concentrat atentia catre descrierea sefului, mi-au trecut, cred ca din cauza ca e un omuletz interesant.
yeah...i like him

2 comments:

Alix said...

Imi place mult ca scrii sincer, frumos si des :)

Pup,
g.

Oameni Si Fluturi said...

thanks g.
ma bucur foarte tare ca citesti
x back