Friday, May 04, 2007

in 3 ore plecam

stiti cum e senzatia aia cand nu mai ai stare pana la plecare...?
e ora 01:06...la 03:45 o sa luam autobuzul pana la heathrow...si de acolo un express pana la stanstead...
la 07:20 decolam...
am fluturei... nu am mai avut de ceva timp inainte sa plec...
asa ma simteam cand eram mica si stiam ca plecam la mare...
mama ma trimtea obligat fortat la culcare ...asta dupa ce imi terminam ritualul de alergat in jurul geamantanului...
- colacul cu ratza... checked! umflat - desumflat... nu fasaie... booon..il bagam
- mingea de plaja... checked! umflat - desumflat.. nu fasaie.. pwerfect
- palariutza - booon e curata
- ochelarii de plastic verde, castigati la sarata monteoru la concursul de innot (in apa sarata!!!) - checked

inca 2-3 ture de alergat prin jur...si reusesc sa adun toate nimicurile..sa le pun la pachet, si mama descarca din partea cealalta a geamantanului.
Incepe distractia... eu vreau sa iau aia... nu nu o iei..mamaaaaaaaaaaaa... almaaaaa
:):):)
vine tata...
ne linistim.
incep cu tata sa umflu salteaua... dupa ce suntem amandoi roshii ca doi gogoshari ne linistim...nici asta nu fasaie...
mama incepe sa ma fugareasca prin casa... e momentul sa dorm
nuuuu
daaaaaaaa
nuuuuuuuuuu
daaaaaaaaaaaaaa
bine bine....
ma culc... defapt incerc sa tin ochii inchisi....
vad valurile si scoicile... incep sa miros nisipul... ma mai uit si la cerul albastru...ih... imaginea perfecta ...si vad un...doi...trei....zzzzzzzzzzzzzzzz
dorm

gataaaa trezireaaaaaaaaaaaaa.... cine nu e gata il iau cu lopataaaa
almaaaa pleaca trenul fara noooi

aaaaaaaaaa
sar ca arsa din pat... ma mai invart de 5 ori in jurul geamantanului...ca sa completez tura de dimineata... ma imbrac repede cu haine lejere "de drum" si fuga.
tata saracul cara ditamai geamantanul si noi divele, cate o gentuta usoara.
ciu ciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ciuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

hehe ...mamaia here we come..
uite asa era... ce vremuri...ce oameni :)))...ce vacantze...
eh uite asa sunt acum... numai ca nu am facut inca bagajul... nu am facut ture prin casa... stau in varful patului...cu laptopul in brate, am facut o dezordine de zile mari in camera... ma scarpin in varful capului si visez la cai verzi pe pereti...
cred ca m-am facut mare...

2 comments:

Nico(leta) said...

Eeee..Ce bine ca ne raman amintirle:)
De data asta la ce ai renuntat? La colac sau la ratusca?:)
Astept poze din germania si mai multe povesti face2 face:)

Te pupicesc,
Nico

Madalina Lazar said...

cred ca e cel mai bun post de pana acum. Bravos