Wednesday, May 09, 2007

cum arata PHI Advertising reloaded


dupa vreo 2 ani asha...

cam astia sunt membrii echipei:

PHI Advertising

Slogan: 99% din oameni cred in limite. Descrierea echipei: O combinatie mortala si aparent total ilogica intre oameni ciudati... Noi! Daca aveti impresia ca v-ati distrat vreodata, inca nu ati facut advertising cu noi! In aceasta perioada de creatie pura, fluxul de idei a atins cote inimaginabile. Si ca sa fim o secunda seriosi, noi suntem chiar mandri de campania si echipa noastra. ... Si ele sunt mandre de noi ... 99% din oameni cred in limite...
Membrii echipei PHI Advertising

Costin Blideanu Acum 22 de ani, timpul nu a mai avut rabdare: perfectiunea a luat o forma umana. Nu credem ca exista undeva in acest univers o persoana mai creativa, ineligneta, simpatica, epitetica, enigmatica decat Costin. Pana aici m-au descris colegii. Eu defapt sunt modest.

Vlad Bodea Inalt. Roscat. Bine facut. Pufos. Dornic. Scund. Brunet. Atras de brunete dulci si de publicitate. Reflexia mea e o reclama buna. Oamenii spun ca sunt uituc... si scund. Eu nu ii cred... Eu sunt o reclama buna. Dar ei nu stiu... INCA...

Diana Andreea Cojocariu In fiecare dimineata, toti luam "o gura" zdravana din viata. Mi-am dat seama ca mie imi place dulce-acrisoara si de aceea spun ca-mi place aventura si ca sunt perseverenta...pentru ca in fiecare dimineata nu ma mai satur si vreau mai mult!

Iulius Vladimir Sover Sunt tanar, Doamna! Sunt tanar, si ce-mi pasa?! Sunt tanar, mi-s viu, si traiesc!

Raluca Visan Ea-l asculta pe copilas Uimita si distrasa, Si rusinos si dragalas, Mai nu vrea, mai se lasa, Si-i zise-ncet: - "Inca de mic Te cunosteam pe tine, Si guraliv si de nimic, Te-ai potrivi cu mine...

No comments: