Tuesday, December 05, 2006

where the streets have no name...

Ieri mi-au spus la work "ti-am facut rezervarea pentru poimaine (miercuri)"...
am inghetzat...
pentru cateva secunde mi-au trecut prin cap urmatoarele:
1. cum o sa imi vad eu prietenii?
2. mom and dad
3. nu mi-am facut bagajeleeeeeeeeee

Si instant am revenit la gandul 1... caci mi se parea absurd si de neiertat sa plec fara sa ii vad...
nu nu nu!
asa ca am pus mana pe tel si am refuzat oferta...cu emotii ... lucky me, am amanat zborul pentru sambata dim asa ca...
am timp pentru "buzunarul meu de la piept"
Yuhu!
Oricum... nu plecam asha..Astazi, eram in Laptarie si ma gandeam... cum o sa fie iar pe strazi fara nume... cu oameni diferiti... si straini mie...
Ufff... si in seara asta va fi "despartirea"...hmmmm.... mii de ganduri si simtiri imi sageteaza mintea si sufletul...
club a will be the place... loc cu lacrimi, zambete... iubire... amintiri...

Emotii mari!

1 comment:

Nico(leta) said...

Drum bun si sa fie inceputul unei experiente plina de invataminte si succese!

Pup