Thursday, December 28, 2006

cand nu ai ce face... gandesti

ma intreb acum daca pentru mine pana la urma un an este mult...
astazi a fost o zi destul de amortita caci dupa escapada de la paris am ajuns tare obosita acasa si nici pana acum nu am reusit sa ma refac... si uite cum, intr-o zi ca asta in care simti ca nu mai ai chef de mai nimic si incepi sa cauti random pe net...orice...
uite in momente ca astea iti lipseste "acasa"... acasa cu o vreme mohorata si catzei pe strada... si cu locuri in care stii ca poti sa te duci caci ai sa gasesti pe cineva cu care sa iti inneci amarul la o cana de vin fiert..
acum imi lipseste acasa mai mult decat oricand, dupa ce am citit bloguri de liceeni cu exces de personalitate.. povesti despre poli si concerte luna amara... acum imi e dor..
Imi dau seama ca poate ati mai citit randurile astea de 100 de ori in blogurile oamenilor plecati de acasa insa e asa de bine sa "let it all out" incat ..chiar nu imi pasa daca va plictisesc sau nu.
Interesant e ca in momente ca astea iti dai seama cel mai bine care sunt imaginile pe care le asociezi cu tara ta...
eu m-am gandit la drumuri pietruite (respectiv blanari si gabroveni)... la cainii vagabonzi... la copacii aia de pe marginea trotuarului care acum arata un pic devastator asa goi si gri... la lumina aia galbuie-oranj din cafeneaua actorilor, in care intrii inghetzat tun dupa ce ai dat o raita pe magheru... si suni repede un prieten sa vina la o palavra.. de vorbele alea spuse in ...ROMANA:))
si dupa ce mananci o salata actul 3.... share-uita..caci altfel e prea mare si prea scumpa... te gandesti ca ar merge si o bere in laptarie... asa ca ceri rapid nota... si o shtergi misheleste pana sa isi dea seama ospatarul ca nu i-ai lasat cei 15% bacshish :))
In laptarie ii vezi pe nelipsitii barmani cu tricouri negre, probabil cu ceva branding Tuborg care varsa de zor in pahare..carlsberg...ursus...guiness...skol... si in mijloc e tipul ala cu coada si strungareatza care e acid de fel si care te intreaba grabit ce vrei...
iti iei cu bucurie halba jumate umpluta cu spuma din mana junelui pletos si iti tragi un scaun destul de inalt si de lemn crem spre marginea culoarului si te sprijini cu coatele pe masa improvizata...
fumezi... fumezi... si te pierzi in perdeaua violeta groasa de o tai cu cutitul...
si mai vin o droaie de prieteni care te iau in brate cand te vad si carora le simti obrajii reci bine lipiti de obrazul tau care e deja rumen de la caldura emisa de caloriferul de langa...
cu putin noroc prinzi si un concert pe la 8-9... si stai si il savurezi beat de fericire si pace..
pace!...
nu vreau sa trag concluzii din povestirea de mai sus.
daca as spune ca nu mi-e dor de voi... ash mintzi...
si daca as spune ca nu imi place aici... tot ash mintzi...
va tin aproape.. si stiti deja unde.. (in buzunarul de la piept)
sunteti ai mei...

No comments: