Sunday, December 10, 2006

london is the place to be:)





poza asta e facuta intr-o oglinda convexa la metrou

"am ajuns" asa s-a intitulat primul mail pe care l-am trimis spre casa...
da... e foarte tare pe aici..
desi nu am avut ocazia sa vad cine stie ce in ultimele 2 zile... dar there's something telling me that i;ll like it...
londra la prima vedere mi se pare de 10 ori mai zgomotoasa si mai populata decat bucurestiul...
dar e pulsul ala grozav al orasului which makes it unique...am mers ieri pe strazi ale caror nume nici macar nu mi-l mai amintesc exact (stiu de oxford street, totenham... oricum prin zona palatului parlamentului) si stateam cu gura cascata uitandu-ma la cat de evoluata e capitala asta comparata cu bucurestiul nostru...
m-am uitat destul de mult la chestii de imagine, advertising stuff si am ramas extrem de placut impresionata... nu e de mirare ca Londra e considerat cel mai tare oras dpdv advertising.
Astazi mergem sa descopar Canary Warf si Richmond... uhu...

keep walking!
alm

1 comment:

Madalina said...

Hey draguta ma bucur ca ai ajuns si ca "ai sentimentul ca-ti va placea" stiu cat de mult iti doreai sa lucrezi in Londra....spune-mi ne vedem la Paris?
Ah si acum am pe cine sa vizitez in Londra:))heheh, super:) te pupa Prue