Tuesday, December 12, 2006

first day @ work

hmmm
impressive is the word I am looking for?
astazi m-am trezit dis de dimineata ca sa fiu sigura ca ajung la timp...
harta de pe net imi spunea ca o sa fac max 58 de min insa eu vroiam sa fiu sigura... guess what happened?:) am intarziat evident..hihi... dar am scapat cu basma curata caci e normal sa intarzii in Londra.
Ca sa ajung la work trebuie sa merg cu un tren si cu un metrou.. desi calatoria dureaza 58 min nu e rau deloc caci trenurile vin din 10 in 10 min si metrourile din 3 in 3 min asha ca e minunat... gasesti mereu loc liber sa stai jos:) impressive
cand am ajuns in canary wharf... cautam cu privirea cladirea mea... insa nu eram pregatita moral pentru adevar:))
cam asha ma uitam azi de dimi...dupa cladiri pana am gasit-o pe a mea... ea e!:)

cladirile sunt atat de mari incat e imposibil sa o distingi din prima pe a ta... asha ca am intrebat si eu in stanga si in dreapta si m-am luat dupa lume...
trebuie sa merg for 1 min din mom in care ies din metrou si desi sunt cladiri all around e un vant atat de puternic incat ai impresia ca te ia pe sus:))
Canada Tower se numeste cladirea in care lucrez... si are...44 de etaje:).. today I was lucky enough to climb up to the 42 floor... the result:a spectacular view!!
citigroup are 2 turnuri si celalalt este inalt de 16 etaje... inconjurate de o bucla de Tamisa!
sattelite view!


Sunt parcuri... pationare..magazine... mall-uri... concerte in aer liber... muzica jazz in metrou... lume muuuulta si colorata...
orasul asta are puls... parol!

1 comment:

Nico(leta) said...

Bafta!!!

Si bine ai venit in lumea mea:)..Iti doresc o experienta plina de invataminte, clipe frumoase si momente care sa te faca sa renunti dar din care sa inveti cel mai mult:)

Te pup si ne vedem curand:)
Nico