Thursday, June 21, 2007

tigari cu miros de vin roze!

as fuma acum o tigara langa paharul cu picior cu vin roze...
...
una peste alta...
...am prins leapsha Oanei si m-am gandit sa va zic...cum gasiti blogul asta la un search pe google...
am ales unele dintre cele mai caraghioase si bizare expresii : 5 la numar (dupa cum era regula)
1.Fluturi si jam session

2.am innebunit cu totul

3.bas tribal de foc incins

4.cai verzi pe pereti cu oameni cu tot

5.demetza totala

bau
predau stafeta
rocks si prue!
sunteti pe faza?

scrie-ti 5 expresii ciudato-amuzante dupa care apar blogurile voastre pe google
cheers

UPDATE (26/06/2007) - top keywords used to find this blog
1. dan talpau
2. oameni si fluturi
3. fluturi
4. mancaruri rusesti
5. paginiweb
6. imagini q fluturi
7. ursul la gura diham
8. nico.nomadlife
9. step up muzicieni
10. rochite hippie hippie shake

2 comments:

rox gunatilake said...

Hahhaa:D

Am ales expresia 4 si nu te-am gasit, sa stii:)

sa incerc...5?
here it goes:

1.bunji-jumping myself
2.Cirese, capsuni si revelatii
3.*PHOENIX* ...until the end
4.Album de europeenisme
5.Despre...coaching si alti demoni...

Trimit azi un mail,
the Buffoon

Oameni Si Fluturi said...

well, well, well... :)

Let's do this right.
Un blog tracker tocmai a fost instalat iar cand vom avea rezultatele solicitate, atunci le vom posta.
Till then... bye bye.
D.