Saturday, June 23, 2007

La multi ani!!!

11 comments:

Just me...deee said...

Cand am vazut La multi ani ma gandeam ca aniversati voi 1-2 ani de cand sunteti impreuna..mai e suuper simpatic si original facut filmuletul, congratz:)
pup,
D

Alix said...

WOW!!!
Cata creativitate!!! :)

Alm said...

a fost ziua tatalui meu ieri ;)
he's half a century now - yuhuuu!!!
and cause I love him so much...
:) here is this video
a.

Madalina said...

Sunteti nebuni, si de asta imi place de voi :)

Oameni Si Fluturi said...

si noua ne place de tine ;)

snow said...

As vrea sa am si eu atata creativitate in vorbe pe cat ati avut voi cu filmuletul asta ca sa va spun cat de mult imi place. Si ideea si realizarea.
De-acum ati ridicat stacheta, astept urmatoarea realizare. :P

ursul_polar said...

Alm: "ce raspuns poofy a dat snowy. Da-I si tu un reply :P muah"

D.: ghiaure, ma bagi in belele :). Unu' la mana ma forteaza Alm sa-ti dau un reply. Si pentru mine blogu' a inceput sa fie precum e bucataria pentru Alm - un loc mic, intunecat, de care mama ei i-a spus sa se fereasca. Doi la mana, acum cu ridicarea stachetei o sa fie si mai greu :). Cre'ca simptomele blogofobiei sunt din ce in ce mai evidente la mine ;). See u soon, snow.

bye,
D.

Oameni Si Fluturi said...

ha ha... loc mic intunecat si... periculos...pfiu m-ai demascat

ce om... ce suflet...
alm

Iulian said...

Za best muvie evar!
Foarte tare idee...
care a fost reactia?

Oameni Si Fluturi said...

reactii:
bunica coca a fost convocata de urgenta la reuniune de familie si i-a fost prezentat filmuletul
mama a zis ca suntem "foarte tari" :)) (moderna mama asta a mea)
si tata a trims mail cu multumiri si emotii :)

rox gunatilake said...

Am gasit-o si pe youtube, pe prima pagina cu "la multi ani", are deja 4 stelutze, u and ur daddy are famous:):P!

Sa va traiasca!