Tuesday, June 05, 2007

am invatat sa gatesc!!!!

mi-e dor de ceva esenta… si ma macina de ceva timp ca nu iese esentza in engleza
cum iese esentza?.. pai hai sa va dau o reteta…
Ingrediente:
1 kg de pasiune
1 kg de simtiri / se pot adauga si idei dupa preferintza
200g de nebunie curata
100g de ceolofan
1 foaie de ratiune
si intelepciune dupa gust

Modalitate de preparare:
Se curatza problema, se spala bine, se presara cu putina melancolie si se bate bine pana se face roze.
Pasiunea si simtirile (ideile dupa gust) se taie marunt si se inabusha intr-o cratitza cu talent incalzit pana se inmoaie si se obtzine o pasta omogena.
Apoi se adauga nebunia curate taiata cubuletze si se amesteca usor, se lasa la foc potrivit in atemporal…
Cand simti ca e gata se adauga foaia de ratiune si se imprastie pe deasupra intelepciune dupa gust, cand se racoreste putin se impacheteaza frumos si se serveste intr-o foaie de ciolofan, pe intelesul tuturor.
Va uram pofta buna!

6 comments:

rox gunatilake said...

:)
in felul asta, pot renunta la cura mea de slabire si voi putea, asa cum invatam fara sa vreau in copilarie, sa ma hranesc cu vise...awesome!

just wanted to let you know I got your card...iti multumesc, Alm, e o minune sa te am aici de acolo!

love, Puox

Alm said...

pocks...
Distance has the same effect
on the mind as on the eye.

ps: i love ur blog pic
long live cishmi

Oameni Si Fluturi said...
This comment has been removed by the author.
rox gunatilake said...

But of coursey, of coursey!

Mai stii cand mergeam noi ashe frumos cu berea in punga precum aurolacii si stateam la scriitori, tragand cate o tigara?
Nu mi s-a paraut cea mai reusita poza, dar are intelesuri brey, are intelesuri:D

Oameni Si Fluturi said...

da brei...e de super corazon...cand ma uit la ea zambesc instant...
am auzit ca plecati in vama... bestiilor...ahh ce n-as da sa fiu cu voi...mi-e dor tare...
sa te gandesti la mine cand ii spui "buna dimineata"...

rox gunatilake said...

Hahaha,

Da, m-au corupt si pe mine. Am sa ma gandesc, promit!

Stii ce am facut acum? Am ajuns cu acest comment la recordul tau, cum ziceai previously: 6 comments. Si toate inteligente.

Nah, c-am zis-o!

Lovie Dovie Rox