Thursday, June 28, 2007

ploua...ploua...babele se oua...

de vreo sapt... si e innorat...azi au fost 12 grade... cand ploaie mocaneasca, cand nori, cand torentiala.... cand o raza timida de soare...
si uite ca fac ce fac si ajung sa conversez despre vreme...ca deh de 6 luni se tot vb de ea :))

si se zice ca pe o vreme ca asta poti face 2 lucruri:
poti numara bani... sau poti sa faci copii...
noi facem ce stim mai bine.................................................................................................................................................................................................................................................................................
poze
din ciclul...
casutza noastra... cuibushor de nebunii
prezentam colectia
ca la noi - la nimenea :)












7 comments:

Madalina Lazar said...

bun, vreau sa stiu cum poti sa obtii iluminarea din primele poze alb/negru pentru ca vreau si eu. Nu stiu daca am reusit sa transmit in scris tonul pe care mi l-as dori, dar e unul destul de urgent si sec. Va rooog. (daca nu imi spuneti, o sa incep sa va stresez pe mess - respectiv pe tine, Alma, pentru ca doar IDul tau il am... lucky you)


vlad

Oameni Si Fluturi said...

O sa-ti spun "configuratia" mea:
1. background intunecat (in cazul de fata e draperia din camera)
2. subiectul trebuie sa fie pozitionat la o distanta cat mai mare fata de background, pentru ca nu vrei sa iluminezi si fundalul (in cazul de fata aprox 2m)
3. sursa de lumina (in cazul de fata un SB800 pus pe manual 1/4, 50mm, reflectat de o umbrela silver).
4. eu am tras cadrele in RAW ca sa am cat mai mult control. La post procesare a fost nevoie doar sa ma joc putin cu screen-ul de la Curves pentru contrast.
5. Setari pe camera: 1/100 expunere, f/5.6 - f/8 diafragma, ISO 100, distanta focala 50mm <-> 75mm (pe un senzor 1.5 FOV crop)

Cam atat. Bafta.

Madalina Lazar said...

bun, umbrela am din ce sa fac, blitz mobil nu, dar o sa incerc sa improvizez cu o alta sursa de lumina... multam. Si fisierul RAW cu ce soft il procesezi? Ala care a venit cu camera (pentax) e cam dubios plus ca am eu niste setari cretine care fac ca orice imagine sa mi-o arate in tonuri de roz (nu stiu cum a nimerit culoarea mea preferata)- ca si cum ai da gradient map la PS de la alb la roz (sau un magenta mai deschis).

Multumesc din nou. Mai plecati si voi pe undeva sa mai vedem poze. Destinatia urmatoare: Scotia. Papa.

Just me...deee said...

Iubita sunteti asa frumosi amandoi..mai ales tu:D
uv,
D

Oameni Si Fluturi said...

RAW-urile le procesez cu softul de la Adobe - Camera Raw, versiunea care vine cu CS3.

Pentru sursa de lumina iti pot recomanda sa-ti faci un mic softbox:
- http://www.diyphotography.net/homestudio/cheap-diy-flash-mounted-softbox
sau
http://lactose.blogspot.com/2007/03/hobo-diy-softbox-for-perfect-portraits.html

Salutari,
D.

Oameni Si Fluturi said...

DIY Softbox 1

DIY Softbox 2

Alm said...

hihi multzu di :)