Wednesday, June 06, 2007

londra zambeste

cred ca v-am mai spus asta de 1000 de ori...dar da... e pe bune...
londra zambeste...
daca iesi pe strada si ai cateva clipe in care sa te uiti la oamenii din jur...cu totii iti vor zambi...
e frumos... e incurajator si senin...
nu vezi umbre pe figuri ci doar pace asha... la inceput m-a speriat asta pentru ca imi imaginam ca merg printre niste robotzi setatzi pe happy mood care ranjesc si cand dorm... insa dupa 6 luni... ce pot sa zic?... se ia
:)
e tare
azi am mers la cantina sa imi iau veshnica salata la pranz si pe drum eram putin frustrata...ma gandeam la cai verzi pe pereti... nah ca m-au prins vreo 10-20 de priviri si mi-au tras niste zambete...de... adios mellon collie...adios frustrari... si hello smile and happy faces :)
:)
e foarte ...foarte tare
trebuie vazut

No comments: