Thursday, July 05, 2007

a quick thought

se pare ca expresia favorita a oamenilor care graviteaza in jurul meu este "food for thought"
astazi am mers la un meeting cu tema social entrepreneurship hosted by Pionners of change in London (pioneersofchange.net).
POC par a fi o mana de tineri entuziashti care vor sa aiba un impact in lume...
bun...toate bune si frumoase, fluturei si fluffy stuff , ideea e ca unul din lucrurile cu care m-am intors de acolo au fost niste adrese de mail ale unor persoane care at a first view pareau a fi interesante...
i'll follow up on this one and check if my assumption is true or ...not

Am vorbit despre idei, despre potentiale proiecte si colaborari ceea ce a fost destul de incurajator.
M-a dezamagit in schimb faptul sa speakerii nu au fost relevantzi, ci mai multa esentza am gasit in discutii random cu oameni veniti acolo din pura curiozitate ...ca si mine.
ne-a fost introdus un joint venture de 7 NGOs care au primit un grant de 100MM lire pentru a finantza la randul lor tineri antreprenori...
Nu mi s-a parut a fi o substantza pentru ca reprezentantii entitatii de 100MM lire nu au dat exemple concrete si date despre proiectele pe care le-au finantat... in schimb ne-au inshirat niste povesti pufoase , repet - fara date si nume, despre oameni care au primit finantari pentru ideile lor.
Mi-ar placea la sf zilei sa intalnesc pana la urma un antreprenor social pe bune care sa aiba ceva clar in minte si nu doar idei despre "happy people"...
There is still hope, dupa cum spuneam caci am sa contactez 2 tipe care mi-au parut faine, dintre care una are propria ei firma care vrea sa se axeze pe emisiile de carbon.
Business idea este de a promova carbon footprint "friendly" products, in detrimentul celora care au un impact negativ asupra mediului.
Tipa este la inceput asa ca momentan e la stadiul de "o idee frumoasa pe hartie" si cauta entuziasti caRE vor sa se implice/ sa dea idei/ sa faca ceva concret...
Daca sunteti interesati - give me a buzz si va dau contactele ei.

A 2 a persoana interesanta - Julia, a british girl care lucreaza in research pe social entities in UK ... de la ea am sa incerc sa iau niste informatie relevanta hehe "food for thought" cum ne place sa ii spunem- si daca gasesc ceva util am sa share-uiesc cu voi...

Seara frumoasa de pe frontul de vest...

PS: azi nu a plouat asa mult - yuhuu progresam
;)

2 comments:

Alex said...

Buna,

Adica si ei au falitii lor, care v-a sa zica!

Eh, m-am mai linistit.

Lumea e la fel, pretentiile insa difera.

Oameni Si Fluturi said...

:)