Friday, July 20, 2007

guess what?

Because youuuu’re gorgeous….
I’d do anything for you…because you’re gorgeous!…

Nu imi vine sa cred… astazi cand m-am trezit afara burnitza…ceatza… gri… brrrr… uraaaattt…
mi-am luat avant pionieresc pe usha dupa ce m-am infofolit din cap pana in picioare si am plecat depresata spre gara…fleoshc…fleoshc….fleoshc…
Este “vara” de ceva timp insa nu cred ca am iesit in vreo zi din casa fara sa imi iau si geaca la mine…
Si iata-ma in micul meu cubicle pe care l-am colorat cu poze, refuzand sa imi mai arunc privirea pe fereastra… cu radio guerilla in casti… si supradoza de muzica si amintiri in minte…
Hah imagine me … dau din gard in gard cu emotiile astea…acum rad cu gura pana la urechi, peste 2 min mai aud un anuntz la guerilla la vreun event fain si imi pica fatza… chit ca incerc sa ma abtin…se intampla sa ma mai uit afara pe fereastra si haha va imaginati reactia… ma mai uit pe peretii cublicle-ului si mai vad o fatza prietenoasa din vreo poza – ma mai incalzesc cu un zambet… si tooot asa…

Ne-am facut mari… acum cica rezistam la shocuri mentale din astea :o))…
Oare e vremea asta pentru ca azi e Sf. Ilie?
Hihi

PS…Cine merge la Delta music fest?

No comments: