Tuesday, July 17, 2007

noi suntem romani....:(

Astazi am avut parte de o peripetie tare interesanta...
totul a inceput pe la ora 20:00 cand eram in Picadilly Circus, mergeam sa ma vad cu o prietena... pana sa ajung la hotelul ei, trebuia sa traversez piata si sa ma orientez..(tot eram cu capul pe sus incercand sa dibui niste steaguri verzi care mi-ar fi indicat intrarea in hotel)...in fine...
Cum stateam linistita la stop, aud limba romana in jur... ma uit mai bine si vad un nene cam pe la 30 si de ani, intr-un tricou in dungi cu burta bine conturata care se tot invartea, m-am uitat spre el si dupa ce l-am studiat ma asteptam ca de undeva sa ii apara sotia, machiata grosolan si cu ceva aur la gat...cand colo nu a aparut sotia ci un alt prieten...de data asta ceva mai pestritz, inalt de vreo 1.80m cu un tricou lalai alb peste burti si cam necioplit... mi-am zis... eh... romani in vacantza... nimic nou...
Cum asteptam linistiti la stop observ ca cei 2 se impacienteaza...mai mult grosolanul in tricou alb "ba, uite-o ba..." facandu-ma ca nu inteleg ma asez tacticos intr-o pozitie in care sa pot studia mai bine scena...
Apare personajul numarul 3... care avea o figura de cocalar de-a binelea..cu shapca niche pusa in varful capului, si pantalonii de trening reidicati cat mai sus... mai ramanea sa isi ridice tricoul si sa se scarpine pe burta dupa dulcele stil clasic...
Ceva incepea sa miroasa bizar in toata povestea asta...
Asa ca, mic detectiv cum m-a facut mama mi-am implantat microfoanele in spatele lor casa aud cat mai bine (a se citi: mi-am ciulit urechile) si am stat la o distantza destul de apropiata ca sa pot vedea si actiunea...
Asadar ii observ pe cei 3 la stop cum se ingramadesc in spatele unei domnisoare care ii ocoleste discret si merge mai departe... "hai ba mai repede ca s-a dus pe partea cealalta" si ii zaresc pe cei 3 mushchetari cum grabesc pasul pana la urmatorul stop.
Eu... motz cocotz in spatele lor...
La al 3 lea stop ii aud "ba, fi atent acum merge hai mai repede" si cei trei se ingramadesc in spatele ei si o inconjoara... pentru o secunda mi-a fost teama ca vor sa o rapeasca sau cine stie ce grozavie are sa se intample asa ca am grabit si eu pasul... cand nu mi-a fost de mirare sa observ cum pampalaul inalt si burtos isi indreapta carnaciorii slinoshi direct spre posheta domnisoarei pe cand ceilalti o incurcau la mers...
Cand i-am vazut atacul perfid si nespalat mi s-au aprins toate beculetele de avarii si am inceput sa strig
"excuse me... excuse me!!!" si am alergat spre fata
"Ba...baga-mi-as p**a ne-a vazut asta"
"Ba asta ne-a vazut sa mor io"
Eu intr-o panica totala o opresc pe tanara si o intreb cat e ceasul, o vad super dezorientata - era o asiatica,toata un zambet si o naivitate de speriat... Ma fac ca nu inteleg ca sa prelungesc momentul... stau vreo 40 de secunde langa ea, timp in care imi aud romanasii injurand in jur. M-am gandit pentur o secunda sa ii spun ce se intampla dar am vazut ca nu prea le rupe cu engleza... se poticnise in a-mi spune cat este ceasul, iar eu ca sa mai trag de timp m-am prefacut ca nu inteleg si ma uit la mana ei sa vad cat este ora...
Stau absolut calma ca si cum nu inteleg nimic...
Tipa pleaca si eu ii tin paravan ca sa ia distanta...
Nu ma uit la cocalari pentru ca ii aud si mi-e indeajuns...
Ii simt impacientatzi...
Dumnezeule.. carnaciorii magadanului in alb erau pe jumatate introdusi in posheta domnisoarei pana sa se auda strigatele mele disperate din spate...
Acum nu mai aveti prada baietzi... nu v-a iesit!... imi spun...
incepuse sa imi tremure putin vocea si nu stiam exact ce am sa fac dar i-am vazut amatori si vlajgani prostalai asa ca nu aveau cum sa ma faca...
Am aplicat planul B... am intrat grabit in primul magazin si am inceput sa ma uit la suveniruri... cred ca am luat toate zdranganelele la rand... cocalarul cu shapca niche de implantase la iesire...
Nu avea cum sa ma prinda! in magazin mai erau oameni...si strada colcaia de turisti.
Astept 5 minute si ii vad cum pleaca... stiam ca hotelul unde trebuia sa ajung era la 2 minute si politia pe strada... in plus eu ma purtam ca si cum nu vazusem nimic.
Intr-adevar...se speriasera si plecasera... si eu fuga dupa politie...
Insa n-a fost chip sa intalnesc un politist in cele 2 minute de suspans a la James Bond pana la hotel...dupa ce m-am agitat vreo 20 de minute prin fata hotelului a venit prietena mea si am renuntat :(
In fine... poate ca am fost imprudenta...defapt da am fost...dar impasibila nu as putea fi.
Intamplarea a facut ca in cele 2 minute de strecurat spre hotel sa dau peste asiatica - i-am explicat ce s-a intamplat... mi-a fost jena dar am recunoscut :"I speak their language so I know what they were saying"... tipa nu stia ce sa creada...probabil ca sunt nebuna... cand a realizat toata faza mi-a multumit...
Bine ca s-a terminat asa...
Nenorociti ca astia ne fac noua tara de ras:(
sadly yours,
alm

4 comments:

Glory Box said...

Makes you feel damn proud, right? :(

rox gunatilake said...

Proud of you!

Ai grija mai multa de tine de aici incolo, nu stiu daca se merita sa te risti...

Cat despre romanasii-gitani ai nostri, cineva ar trebui sa ii sechestreze in tara si sa le aplice socuri electrice.

Ti-am scris un mail si abia astept sa imi raspunzi:):D.

Just me...deee said...

Iubita ma bucur ca ai scapat intreaga (fizic si moral) din toata povestea..si sa stii ca sunt mandra de tine, in aceeasi situatie nush daca as fi avut atata prezenta de spirit (eu probabil le ziceam ceva in romana si incercam sa scap dup-aia :))
iti scriu si eu un mail (ce numa pox:D)
wuv

Alm said...

pai sa-mi scrieti....
toate!:)