Saturday, July 07, 2007

live earth

zilele astea Londra geme a "Wimbledon" si acum "Live earth"...
Utimul este un eveniment global - o serie de concerte care promoveaza awareness asupra incalzirii globale...
Intre cantarile unor nume gen Red Hot..., Foo fighters, Chemical Broders, Madonna, Shakira, James Blunt... pe ecranele uriase apar "solutii"... filmulete.. faina organizarea...desi dupa parerea mea ar fi trebuit sa "lead by example" si sa faca mai multa economie de energie ;)

una peste alta... un proverb african spune ca...
tomorrow belongs to the people who prepare for it today

noi ce facem azi>?...

you must be the change you want to see in the world...
Mahatma Ghandi

ps: filmul asta l-am pus pentru ca imi place ideea din imagini si nu neaparat vocea madonnei ;)

3 comments:

Alex said...

Forta la concert.

rox gunatilake said...

Daca as fi fost acolo...ce mi-ar fi placut!

Am urmarit stiri la televizor. Ideea mi s-a parut magnifica. E ca un fel de lucru pe care il faci cand e deja tarziu, dar nu prea tarziu.

Sper ca, din nou, arta sa poata spune ceva in fata politicului. La TV toti vorbeau si vorbeau, but this Planet is sick of too much talking. O spun asa, ca parere generala, si ca sa ma exprim si eu. Stiu ca persoanele care imi sunt aproape stiu asta si actioneaza.

Mi-ar placea sa vad mai multa actiune everywhere.

Just an example: tu si eu strangand jegul din Vama Veche at 5 am.

Fortza;)!

Oameni Si Fluturi said...

haha...ce vremuri :)
as mai strange gunoi prin vama cu tine ;)