Thursday, July 05, 2007

povesti cu zmei si balauri...

dupa 6 luni de lucru in invesment banking ajungi sa cunosti anumite tipologii de bANCHERI...

Azi am analizat la sange cateva personalitati spre sfarsitul unei shedintze obositor de aglomerate care a mai si durat 2 ore...
- se incepe in mare verva
- se repeta idei intr-un stil maretz... de fiecare data spuse prin alte cuvinte si alte tonalitati
- oamenii folosesc fix aceleasi cuvinte/ expresii ca sa desemneze ceea ce vor sa exprime: "my personal nirvana", "on my side of the world", "wearing 2 hats","that is brilliant" ...blablabla... totul are ceva de a face cu financial nirvana bulls**T... in u can imagine that :)))
- dupa ce si-au terminat speech-urile li se pare ca vocea lor suna destul de bine asa ca intrerup cat mai multi colegi, pentru a mai oracai putin...
- the boss is always "absolutely" right :))
- daca cineva inalt in grad vorbeshte... dai ca idiotul din cap si zici "da...da...da...da...da...da...(...)...da... you're absolutely right"
- cei din partea de corporate au impresia ca sunt niste zei :))
Nu ma intelegeti gresit... discutiile sunt de cele mai multe ori interesante... pentru ca oamenii astia vb si din experienta... nu numai din carti...
dar dupa 1 ora jum in care deja de 30 min lumea incepe sa vb aiurea si se repeta intr-un stil fantastic...incepi sa devii imun la zarva din jur...
in momente ca astea eu ma distrez cel mai tare...
:)))
mi se pare atunci... ca sunt intr-o gradina zoo... si ma gandesc ce fel de animale sunt in jurul meu...
azi in meeting room am avut:
- o morsa (un tip asa fff fluffy, care se tolaneshte pe toate scaunele pe care le prinde)
- un balaur cu clopotzei (o gagica size 0, cu o claie uriasa de par cretz prins undeva in varful caputul care isi incolacea degetele luuuungi in cretzofolini intr-un stil nervos si extreeeem de sec, asa ca in mom in care imi tragea o privire... incepeam sa ma intreb cat timp mai are pana ne linsheaza pe toti)
- o hiena (un tip care ranjea tamp si vroia sa dea replici amuzanto-inteligente...numai ca nu ii ieseau la fix...)
- un rechin (un turc care la un mom dat mai avea putin si dadea cu pumnul in masa... haha... mama lor de otomani)
si restul erau asa... shoparlet... sssssssss


atentie animale periculoase ar trebui sa scrie la intrarile in meeting rooms...
hatzzzzzzzzzz

si in incheiere - am sa copiez stilul unui starlet in ale blogingului si am sa postez poze care nu au absolut nici o legatura cu postul (sunt facut in COTSWEL - in the countryside weekendul trecut)

bufnitza asta era tare periculoasa... la vreo 15 cm inaltime era un mic terorist...










No comments: