Saturday, March 10, 2007

portico quartet


foarte tare...

azi am mers cu totii la un concert la universitatea de studii orientale si africane.

Primul band a fost Portico quartet - un fel de Gotan project, dar parca ceva mai soft..

Suntete divine te aduceau intr-o stare de somn=realitate...

f tare!

Locatia a mai avut un efect de "woow" caci ne-am dus in campusul univeristatii in sala de recreere a studentilor unde era amenajata o scena fff colorata, cu luminitze diafane. Pe pereti erau desene de pe la toate natiile africane dar am vazut si simboluri asiatice... cert e ca aratau fff bine si imi pare tare rau ca nu am avut aparatul la noi.

Lume... muuulta si colorata si la interior si la exterior... pentru cateva secunde ma aflam in vama veche cu rastafari, indie people si alternativi... era de-a dreptul interesant sa ma mai uit la alte situluri de vestimentatie in afara de costume elegante..:) da se poate si asa!

ah

si ce frumos era...

al 2 lea band venea din Zimbabue dar nu am stat sa ascultam decat o melodie caci tinerii obosisera...:(


oricum... experientza overall mi-a placut tare mult.., mi-a dat si oarece idei... dar despre asta intr=un alt post :)


xx

1 comment:

ursul_polar said...

"Suntete divine te aduceau intr-o stare de somn=realitate...". Cu riscul de a fi rautacios :), totusi
ma simt obligat sa fac urmatoarea remarca: none of us was high. Starea de somn era de la oboseala. Insa nu garantez pentru ceilalti.