Wednesday, November 08, 2006

OVR HCB LSD









it's been a while...
Se pare ca nu mai masor timpul asa cum o faceam alta data...si m-am cam lasat furata de peisaj de ceva saptamani ...
Am sa povestesc despre un eveniment la care am fost acum o saptamana si anume: Halloween Charity Ball organizat pe 28 oct la Palatul Parlamentului (Casa Poporului).
Era pentru prima oara cand intram in cladirea asta colosala... si am ramas masca (si la propiru si la figurat, fiind un bal mascat) cand am vazut grandoarea interioara... marmura... covoare atat de moi incat simti ca te afunzi cu totul in ele... pur si simplu... lux.
La intrare te intampinau doua statui vii, albe... si treceai printr-o incapere mare si intunecata decorata cu dovleci ciopliti (asta dupa ce treceai de controlul de securitate).
Dupa ce am patruns camera intunecata ne asteptau cei de la personalul Hilton cu gustari si sampanie (awww)...
CE mai... ne simteam niste mici printese.:)
Aproape toti cei de la firma unde lucrez s-au costumat, am avut 4 printzese, un taliban, un soldat american, o indianca, un cowboy si... eu :) (o sa vedeti in poza ce costum am avut:):) :) )
Lumea era destul de selecta asa ca ne-am asezat intr-un coltisor si am inceput sa admiram actori... vip-uri...costume colorate si interesante..
Majoritatea persoanelor prezente insa erau straini si vedete...
Scopul balului era caritabil asha ca la sfarsitul evenimentului s-au strans 300.000 euro care vor fi folositi in scopul educarii copiilor proveniti din familii sarace.
A avut loc si o licitatie care a doua zi a ajuns pe prima pagina a ziarelor si anume s-au licitat 10.500 euro pentru un dans..:)
Atata timp cat stiam unde or sa mearga fondurile, vestea asta nu a facut altceva decat sa ma bucure..
La sfarsitul evenimentului am avut parte de un after party cu loredana, vama, dj arabu si inca un tip:):)
Cert e ca a fost primul eveniment asa fancy la care am participat and I enjoyed every second.

O sa las pozele sa vorbeasca mai departe.
Cheers

No comments: