Wednesday, November 15, 2006

jurnalul de bord din 15.11.06

Daca as reusi sa dorm mai putin as putea face atat de multe lucruri pe care mi le doresc de muuuult timp...
Mi se pare fascinant cate key learnings poti sa tragi de la oamenii din jur...fascinant pur si simplu..daca am reusi sa devenim putin mai atenti la ce se intampla in jurul nostru...la pulsul real al vietii si la trairile oamenilor, ne-am imbogati spiritual.
De ex astazi ma gandeam cat de importanta este cunoasterea de sine si autodisciplinarea... incercam sa gasesc modalitati de a transpune energia pozitiva in modul meu de gandire si sa proiectez toate acestea in my everyday life... Am ajuns la interesanta opinie (ajutata de un sfat prietenesc) cum ca teoria mea scartzaie... ca, daca am putea concentra energia asta asupra unei persoane si persoana asta la randul ei ar putea sa isi aduca energia spre o alta... in felul asta am reusi sa cream un "cerc nevicios" care ne-ar face viata mai buna, noua tuturor.
Imagineaza-ti cum ar fi o astfel de lume...
Si acestei a doua teori mi-as permite sa ii adaug o suflare personala si anume, parerea ca, aceasta energie extraordinara pe care noi am putea-o transmite secundei persoane ar putea fi pe deplin pozitiva daca ar proveni dintr-un mediu "sanatos" (interiorul nostru) \.
Daca ati avut rabdare sa cititi pana aici, in cateva cuvinte ma refer la o stare de spirit atinsa care duce la emiterea de energii pozitive si concentrarea acestora in scopul deservirii secundei persoane..
Si toate astea nu se transforma intr-un final in o forma primitiva a contemporanului coaching?

looking for ways to make it a better world..
alm

1 comment:

Oameni Si Fluturi said...

Draga mea,
Nu contesta nimeni ceea ce afirmi mai sus, e o realitate pe care o cunosc si despre care am tot citit si cu care incercam unii dintre noi sa luptam, chiar daca o facem momentan la nivel primar.

Daca ai fi fost putin mai atenta la postul meu poate ai fi inteles ca era o dilema la nivel personal.
Asadar da! ai mare dreptate cand spui ca trebuie sa actionam insa prima persoana pe care trebuie sa o schimbam suntem noi.

In momentul in care ai reusit sa schimbi o parte din tine ai facut un pas inainte in a lupta si pentru alti oameni.

step by step we change people...not all at once ;)