Saturday, November 25, 2006

Culorile toamnei???

sau... ororile toamnei?...

In acest weekend am participat ca si spectator la cea de-a treisprezecea editie a festivalului "Culorile toamnei" organizat la Pitesti.
M-am intalnit cu bunica mea la 18:00 in fatza teatrului local, Davila cu emotia revederii si pregatita sa "agit pampoanele" pentru colectia de moda a verisoarei odette...
Ajunsi acolo insa tot entuziasmul s-a transformat intr-o deprimare totala...
Am vazut un spectacol cu:
- pusti dezbracati ce credeau ca asta e "moda"
- oameni foarte plini de ei care insa nu stiau sa se miste pe scena
- prezentatori penibili, fara dictie si prezenta de scena(desi proveneau din domeniu.... angajati fiind la televiziunea locala)... una dintre cele mai amuzante aberatii spuse pe scena a fost "buna seara tragi TELEspectatori"
- oameni care il ovationau de-a dreptul pe Catalin Dezbracatu'
- organizare proasta, coregrafii nereusite, culori tipatoare
- prezentari care aveau...20 secunde(2 hainutze)
- echipe de dans cotate ca "profi", care nu se sincronizau si mizau pe fetele din trupa ce progresiv renuntau la articole vestimentare pana au ajuns la sutien si fustitze minuscule...

Ce sa mai..cascam...ma uitam la ceas.. ma intristam ca oamenii astia exclamau extaziati ca festivalul ar trebui sa fie expus presei nationale datorita "valorii" acestuia...

In schimb, a fost o prezentare care mi-a atras atentia, si anume parada reprezentantului Ploiestiului pe care insa nu am retinut cum il chema.
Se numea "Moi memme" si erau practic niste "papusi" care se miscau pe muzica frantuzeasca. Pe langa spectacolul veritabil pe care fetele astea au reusit sa il faca, trebuie sa spun ca hainele create la Ploiesti erau foarte chic si interesante.
Asa da!
In plus, pe langa manechinele care aveau partea lor de coregrafie, pe scena mai era o pustoaica machiata gen Bjork, extrem de bizara care ba se uita la fete, ba se plimba printre ele cu esharfe in mana pe care le arunca sporadic in aer. Alaturi de pushtoaica era si o balerina cu aripi care se misca gratios si in ritm cu muzica.
O performanta interesanta, demna de remarcat, un contrast veritabil alaturi de restul spectacolului de prost gust prestat de minunatii membrii ai crew-ului lui Vali C. (de la casa de studenti Pitesti)

Bravo Ploiesti! A fost singurul lucru care m-a facut sa nu plang ca mi-am irosit 2 ore din viata.

4 comments:

O fetita said...

DIN PACATE PANA AZI NU AM GASIT ACEST ARTICOL PE INTERNET, VA MULTUMESC PENTRU APRECIERI, DAR REPREZENTANTUL PLOIESTIULUI ESTE DE FAPT REPREZENTANTA PLOIESTIULUI, ADICA SUBSEMNATA.
iNTRADEVAR COREGRAFIA APARTINE BUNULUI MEU PRIETEN cOSTIN DUMITRESCU CARACALA, EL A TRANSPUS PE SCENA POVESTEA CREATIEI - ADICA A MEA, COLECTIILE IMI APARTIN IN TOTALITATE.
cEEA CE S-A INTAMPLAT PE SCENA A FOST O MUNCA DE ECHIPA - MODELE - DESIGNER - COREGRAF.
EVA NEAGOE - PLOIESTI

Alm said...

Ciao Eva,
Ma bucur ca ai gasit comentariul pentru ca intr-adevar ati facut o treaba buna.
Dupa cum spuneam a fost singura prezentare care m-a facut sa nu consider spectacolul un kitch-ul total.
Pe viitor poate ar trebui sa va duceti la spectacole putin mai serioase … aveti ce arata!
Numai bine si spor,
Alm

Flo... said...

iar eu sunt costin dumitrescu caracala, COREGRAFUL TRUPEI...si habar nu ai ce plcere mi'a facut sa citesc acest post. din pacate...abia azi l'am gasit si eu. eu am plecat din ploiesti de 1 an si nu prea mai stiu nimic...voiam insa sa iti spun ceva. in romania, nu prea mai gasesti calitate...si daca gasesti...o vezi cum e rapid absorbita si anihilata. din pacate. oricum...ma bucur sa vad ca munca depusa e apreciata de macar un om. asta ma face sa cred ca merita intr'adevar sa suport toate cacaturile si sa merg mai departe in viata mea.si cu crezul meu artistic.

Alm said...

hey flo
spor si keep on doing the good stuff.
am sa mai trag o privire si pe blogul tau intre timp

cheerio
alm