Friday, November 17, 2006

o lunga asteptare

De ceva timp tot astept....
Astept sa se faca seara ca sa vorbesc cu dan...
Astept sa vina weekendul desi nici astea 2 zile nu mai au mare insemnatate pentru mine avand in vedere ca saptamana asta am fost un somer fericit...
Astept sa intre lumea pe mess ca sa mai schimbam o idee... o vorba... un sentiment din adancuri...
Astept sa plec....:)
Astept nemurirea... citind despre hindu...secrete ale legii atractiei si ghandi...E o ceata totala uneori datorita abundentei de informatie si imagine... dar e frumos...
de mult timp nu mi-am mai permis luxul asta sa stau si sa ma plimb aiurea cu mintea prin colturi ale lumii fara ca gandul sa-mi fie deranjat de micime cotidiana...
Da...asteptarea asta poate are si ea sensul ei in momentul de fata in viatza mea...
ceea ce am realizat in saptamana de asteptare, as vrea sa astern in cateva randuri mai jos si hmm.. atat:
-am facut o statistica impreuna cu o prietena din Kuweit... sunt mandra sa ma uit prin cele mai diverse colturi ale lumii si sa imi vad colegii care sunt implicati in diferite cauze atat business cat si non-profit pe glob.
M-am uitat din Australia pana in Singapore... din Bahrain pana la Viena,Paris,Munchen, Dublin, Leuven ...Bombay...Colombo...Vancouver...si i-am vazut pe toti.
Pot sa spun ca sunt mandra ca am onoarea sa ii cunosc pe oamenii astia pentru care diversitatea este o provocare in viata de zi cu zi, care se gandesc la un viitor sustenabil pentru populatia globului... pentru care de multe ori viatza sta in loc ca sa ii salute.











-referitor la setare de obiective... uneori poate parea extrem de dificil si pueril in fata oamenilor sa iti asterni o serie de obiective... am facut asta de 2 ani incoace o data pe an impreuna cu persoane deosebite din viata mea...
Mi-am dat seama si din ceea ce am citit in ultima vreme, cat si din discutii cu oameni deosebiti ca setarea de obiective devine esentiala intr-o lume in continua miscare, asa ca m-am decis sa fac asta cat mai des... am sa pastrez setarea "anuala" de obiective care se petrece in jurul datei de 1 ianuarie si am sa dezvolt setarea de obiective mici dar importante.

-am stat si m-am uitat bine la lista de obiective pe care o aveam pentru anul 2006.. era o lista comuna a mea si a lui dan, si am sa v-o arat momentan doar pe a mea lasandu-l pe el sa decida in viitor daca vrea sa imparta si obiectivele lui cu voi...
asadar obiectivele mele pe 2006 au fost:
*sa iau curcuri de dans (nerealizat)
*sa invatz bine spaniola (a existat un moment in care saptamanal am strans materiale de pe net in spaniola, insa nu pot spune ca am invatzat "bine" spaniola) - key learning point: seteaza obiective masurabile "bine" este extrem de general si irelevant in situatia de fatza
*sa termin bine facultatea ( am terminat-o cu 8.90 la licentza) - key learning point vezi mai sus
*1 rezultat concret dupa internship (era vb de un internship in media la care am renuntat ulterior pentru un job in publicitate) key learining point: flexibilitatea ajuta :)
*cel putin o iesire in afara tarii (am o iesire in bulgaria la activ, urmeaza in luna dec uk)
*sa vad trei locuri noi din tara ( Omu, Plaiu Foii, Timisoara)
*sa imi formez o cultura in advertising (am lucrat 9 luni in domeniu - obiectiv atins) - key learning point: avand in vedere ca la momentul respectiv domeniul in cauza reprezenta ceva nou pentru mine, am formulat obiectivul la modul general
*sa ma mut la casa mea (stau in chirie de 9 luni si chiar ma simt "acasa", inainte statusem in camin cu 3 oameni in camera)
*sa ma inscriu la master (nerealizat datorita planurilor de plecare in uk) - se reporteaza :)
*ritm de viatza sanatos (obiectiv general care devine interpretabil) - realizat partial
*cel putin doua realizari in domeniul advertisingului (2 campanii TV, 1 campanie de presa, 2 campanii de activare)
*sa imi iau laptop (soon se va realiza, pana in sfarsitul anului)


To be continued...

1 comment:

Madalina said...

Dragi Oameni si fluturi, draga Almitza, te astept la Dublin - daca ai drum pe aici. cat despre setare de obiective - traieste-ti viata si fii fericita. te pupa tare tare Prue