Tuesday, August 22, 2006

Piatra dulce Piatra...





Uitasem aproape ce verde e iarba de la munte si cum se vede cerul ala plin de stele ...
Miros de brad, rauri repezi si oameni simplii care isi muncesc pamantul cu drag.
Foarte tare...
Am dat un munte weekendul asta dar a fost asha fast and furiouss ca nu aveam timp sa zabovim prea mult only in one place. Am mers asha: Bucuresti-Brasov-Zarnesti-Plaiu Foii-Zarnesti-Bran-Brasov-Bucuresti :)
Hai sa incercam sa make this one short:
Ce mi-a placut la nebunie:
-cerul
-oamenii pe care i-am intalnit
-focul pe care l-am facut din lemne ude
-berea ursus la cutie :))

Ce nu mi-a placut:
-papanasii pe care i-am comandat in Plai.. blih
-ca nu am stat mai mult
-manelari si cocalari care tineau sa share-uiasca cu noi muzica lor de kk

Overall...merita!
Next stop...
seaside

alm

No comments: