Thursday, August 24, 2006

levis commercial...

"You're the one who's always choking trojan
You're the one who's always bruised and broken
Drunk on immorality
Valium and cherry wine
Coke and ecstasy
You're gonna blow your mind

I understand the fascination
I've even been there once or twice or more
But if you don't change your situation
Then you'll die, you'll die, don't die, don't die
Please don't die"


E seara iar... si sunt luminitze multe in jur care clipesc cu precizia acelor de ceasornic.
Vantul de azi dimineatza a uitat sa bata dar in schimb din loc in loc mai vezi cate o balta. E o aroma ciudata in aer...de parca a mirosi a vara...hmmm... defapt e vara!
:) dar pana la urma parfumul asta vine de la tipa de langa mine, care a sters bine banca inainte sa se aseze...
Sunt pe langa Caragiale...pe la TNB si ma uit curioasa in timp ce scriu, la fetze aiurite de pusti alternativi care merg spre "La motoare"...
Sau poate ca am imbatranit eu :) hihih
Lately am stat cu oameni mai mari ca mine prin preajma si cu toate astea nu m-am simtit mai tanara ca azi... Cred ca azi-noapte, cand eram cufundata intr-un somn profund... un spiridus a venit tiptil si mi-a furat energia... si mi-a zis "Ei nah... acum sa vad ce faci"
poof... fara energie intr-o zi lunga de joi... poate fi destul de obositor...daaaar nu mi-a furat the teen spirit i have inside...
HA!

Si acum ..pot sa stau la ora 21.00 pe o banca... si sa ma uit la luminite... si la oameni...

No comments: