Tuesday, January 23, 2007

pe drumuri

ro:
e 9.53 si tocmai ma gandesc la ultimile 20 de minute cand de abia faceam ochi si imi conturam ziua de azi in care parca mi-a amortit o ureche si parca o cafea aditionala nu o sa ma faca sa-mi doresc sa ajung blazata la birou, sa astept dupa liftul care face alte 10 minute pana sus si sa dau ochii cu secretara simona care munceste cu sarg, cu bogdan care este anagajat sa distribuie snaks-uri in compania fireasca a unui cyborg cu telefon in mana si casca handsfree wireless in capul ras milimetric .. cu fire de par echidistante, uniform colorate, uniform murdarite, uniform lucioase. de la geam se vede un flux constant de masini de toate culorile care urca dealul parca impinse dintr-o vointa discreta sa ajunga la implinire. eu una as urla in varful dealului.. acolo, in varful dealului e chiar tare.. citesc randurile scrise de plesu andrei dupa vizita lui din japonia, imi fac planuri, abandonez planuri.. am primit azi o insigna de la hr cu logo-ul firmei si am promis ca sa mi-l pun in ureche.

uk:
e 9 si aici si azi nu am simtit timpul..
ma uit la un documentar despre jesse james si ma vad cum o legenda a devenit atat de comerciala...
azi am mers mai mult decat de obicei cu trenul si am citit mai mult.
mi s-au aprins niste beculetze si imi pare bine ca nu mai lucrez in publicitate... daca am reusi cu totii sa ne multumim cu bunurile care ne satisfac nevoile si nu placerile... cum ar fi?
daca nu ne-am mai uita la filme scurte cu oameni care rad pentru ca au in mana un suc de o anume culoare.. si daca nu am mai asculta vocile care ne spun ca acum cu noul... putem...blablabla
ei cum ar fi?
daca am cauta mai mult decat vanitate...?:)
nu sunt asa de reci englezii cum as fi crezut... dar nici calzi... sunt oameni obisnuiti,... care alearga dupa trenuri si metrouri...
care citesc mai mult decat noi in mijloacele de transport.. dar care sunt indubitabil parte din societatea de consum...
fetele pana in 18-19 ani sunt inzorzonate intr-un stil comun...la moda cu haine ieftine care sunt atragatoare si care se strica repede ca sa fie inlocuite cu altele.. de sezon!
Pe ele le vad mai mult seara cand ma intorc.
Dimineata ma intalnesc cu doamne bine... cu cafele in mana si cu genti mari de mana.
Barbatii au toti sacouri si fular "cu nod" la gar, in dungi... cum...absolut toti sunt eleganti
Cand merg spre casa ele se macheaza sau citesc the london paper(ziar de metrou).. ei se joaca la blueberry...
restul citesc...
cand ma duc la munca pe drum dorm,.. dorm cu capul pe geam sau cu putin noroc pe umarul sacoului de langa..
e bine
visez:)
ajung la waterloo apoi si imi pun bine castile in urechi pentru ca incepe distractia... 10 min cel putin de surf prin multime... si cand te ia valul... te rosogoleste cu totul si e greu sa iti pui placa la loc:) si dupa 3 scari rulante coborate ajung si la metrou...
lumea nu se impinge dar e destul de grabita si sunt fooarte multi, eu ma uit la ei toti... vreau sa ii vad asa cum sunt cu adevarat... cu casti in urechi si cu ochii atintiti in vreun material de lectura...
e frumos..toate natiile lumii ingramadite intr-un metrou care a plecat in goana nebuna.
ma gandesc mult in cele 2 ore de mers spre birou si spre casa.. sunt cele 120 de min de glorie si reflectare..
stele!

No comments: