Thursday, January 25, 2007

azi

Azi mi s-au intamplat doua lucruri frumoase:..
azi am vazut prima zapada in londra si...
azi am mancat ceva bun
ceva mai bun...
am luat o portie de hrana spirituala caci am mers la teatru... mi-e dor de oameni care sa mai inteleaga asta...
am plans si am ras , infundata bine intr-un scaun cu tapiterie moale si roshie... a fost fantastic..
scena era destul de mare si decorurile impresionante... jocuri de lumini si fum, proiectii pe panze si pe fum, stele pe cer...
nu am mai vazut niciodata atatea stele in londra:)
au jucat "les miserables"... aw... de-a dreptul genial scenograful.. a facut din cel mai lung musical din lume .. o poveste misterioasa care te facea sa te pierzi printre personaje cu costume si masti diferite, cu si fara rol principal, fiecare dintre ele te ademenea sa il/o studiezi din cap pana in picioare... pana ce-ti aparea o lacrima in coltzul ochiului stang...si apoi treceai la un gavroche... la o cozette , un marius si un jean val jean...decorurile o data cu actorii iti spuneau si ele cel mai mic detaliu de poveste de 1800...si caramizile construiau spre centrul tavanului ba cladiri cu ferestre cu obloane trase, ba guri de canal prin care au scapat din revolutie...foarte tare!
la final... intre o stare de agonie si una de extaz nu am stiut cum sa reactionez...asa ca am urmarit localnicii care s-au manifestat relativ linistit...

*

1 comment:

rox gunatilake said...

Hey Almi...

Great to hear you're living it so UP:). Multe locuri si trairi...si eu, acasa, simt uneori ca parca ma afund intr-alt oras...de creta (?). Miss yah, merci mult de telefon!!! Poxy:D:D