Tuesday, January 30, 2007

noapte dementa

poze
albe...negre... rame... ochi.,..;lumini...sclipiri...muzica ... sunete... lumini diafane
stau pe o margine de simtire intr-un moment incapsulat in cristal de lacrima murdara.
aud sporadic scarrtzaieli si capul cum mi se izbeste de peretele de carton... fistic zdrobit in zinti albi de om cuminte...
vine...
vine incet dar tot vine si o simt din ce in ce mai aproape cum bate,,, pompeaza energie in trupul lipsit de vlaga .. secunde.. 1...2...2...2... se opresc aici... si merg incet , vin si ele spre mine.
tobarul cu par cretz si inchis ca un carbune nu mai canta.
se face liniste in zgomotul de aici. si linistea e un bas tribal de foc incins cu oameni si fluturi arsi ...de soare
suntem cu totii alternativi .. ce falsitate! ce senzatii indescrifabile in pauza asta de viata in care nu mai simti ci doar auzi si vezi.
vad o culoare roshie care imi invadeaza obrazul drept si incepe sa arda... e bine caci asa am sa mai simt.
de la placere la durere...

1 comment:

Madalina said...

Almitza, mi-am mutat blogul la prue.nomadlife.org ca sa stii:) Cand veniti in THE DUB?