Tuesday, September 05, 2006

today I'll catch my golden fish again....


Azi vreau sa scriu despre mine si lucrurile pe care nu am reusit pe deplin sa le descopar inauntrul meu.

Ma uit in jur...si va valori..oameni care vorbesc despre valorile personale...companii care incearca sa creeze valori universale pentru ca o mana de angajati sa se poata alinia la ele.
Si pana la urma care sunt valorile noastre?
Am stat destul de mult sa ma gandesc la asta si nu sunt sigura ca am gasit inca un raspuns.
E vorba de
- trust the others (inca un paradox :)) valorile suna altfel in engleza...dar la naiba..noi suntem romani)...deci
- incredere in cei din jur (desi la valoarea asta mi-am cam luat plasa de multe ori :P )
- libertatea mintii si a spiritului... fara asta eu nu cred ca as putea functiona ... Numai ideea de a fi privata de libertate ma doare... imi imaginez instant o cushca ce ma inconjoara si o lacrima sarata pe obrazul stang
- sa traiesc diversitatea in jur... valoarea asta recunosc ca am prins-o de pe vremea cand eram studentzel si visam la schimbarea lumii...poate ca inca mai visez;)
- proces continuu de invatzare. Asta vine si din faptul ca incerc sa asimilez repede...si oricat de mult as invata din carti/web.. cel mai bine mi se intipareste in minte in momentul in care informatia imi este spusa de o persoana. Asta poate pentru ca tind sa asociez informatii cu emotii... poate ca aici avem de a face cu putina inteligentza emotionala
- excelenta in activitati. La asta imi doresc sa ajung

Poof
Mi se pare greutz sa iti poti defini un set de valori... poate ca astea nu sunt toate din cele pe care le am... dar am sa ma gandesc bine si am sa le structurez pana la urma...
inceputul e mai greu.
Fascinant e insa sa vezi si sa intelegi si valorile celor din jurul tau.
Tu ce valori ai?

No comments: