Wednesday, May 17, 2006

Sta sa ploua - 16 mai 2006

Green hours - un pub (zic eu) recunoscut in bucuresti pentru piesele de teatru neconventionale pe care le gazduieste. Si ce urmeaza e doar parerea mea.
Toata lumea spunea despre GreenHours: "mama ce misto e", "e alternativ" (adica e tare nene, alternativ in bucuresti pare a fi sinonim cu nonconformist, cred, sau asa imi pare), ce sa mai, doar cuvinte de lauda. Eu unul am ajuns sa fiu satul de cei care alearga sa fie alternativi, nonconformisti, proactivi sau mai stiu eu cum. Exact asa mi s-a intamplat si cu tentativa asta de teatru. Mi-a ajuns pana'n gat. Piesa proasta, prost jucata. N-a fost nici comedie, nici drama, n-a fost nimic, nici macar abstracta. In felul asta as fi zis: bai n-am inteles eu nimic si mai bine tac chitic. Dar nici macar.

Si pentru ca piesa se joaca in acest pub, o chestie "alternativa" e ca poti sa bei si sa fumezi in timp ce razi la poantele spuse pe "scena". Ospatarul, un otzet: "hai mai repede ca mai am si altceva de facut". Meniul, alternativ: cafea nu servim, aia nu servim, nici aialalta... aaa nu, nici p'aia. Pretul de intrare al biletului reprezinta un bon de consumatie, partea alternativa e ca nu prea ai ce sa cumperi de el, tot ce vezi in meniu devine subit indisponibil.

Verdict... mai calc eu p'acolo cand o face maru' pere si rachita... alternativ... alternative... da, de data asta voi alege o alternativa la GeenHours, poate un teatru consacrat.

va urma...

1 comment:

Anonymous said...

Probabil daca piesa era buna, ai fi trecut peste alte defecte, dar sti tu cum e, daca atmosfera e nasolala totul ti se pare si mai nasol.
Si la o adica, te duci sa te simti bine. Pe mine ma scot din tatani barurile care au un meniu de 10 foi si cand incepi sa comanzi afli de fapt ca din cele 10 tipuri de vin au 1, la fel cu berile sau cu sucurile.
Ce mi se pare foarte nasol este ca nu aveau cafea, adica wtf, la o piesa de teatru merge o cafea si o tigara(sau un pachet daca piesa e proasta) :P