Monday, May 08, 2006

ocs si utopia

Habar n-am ce introducere sa fac acestui subiect, asa ca voi "sari" direct in el. Concertul OCS de la Utopia, 6 mai 2006, ora 21. Intai despre Utopia, am auzit lumea spunand ca seamana cu Fire (se pare ca am fost si eu pe acolo, dar ca nu-mi amintesc). In fine, un subsol cu peretii de caramida lacuiti, destul de intortocheat. Mie unul nu mi se pare un loc bun de concert tocmai din cauza ca e mic, stramt si arata ca un beci in care dai dintr-o camera intr-alta. Am ajuns la locul cu pricina pe la ora 21:30, nici urma de OCS p'acolo. Prin jur umbla vorba ca nu-i de mirare ca trupa intarzie, e normal de vreme ce de la un timp incoace baietzii au inceput sa prizeze. Parca era 23 cand au aparut, unul cate unul. Nu stiu daca mi s-a parut, dar parca solistul a fost ajutat sa urce pe improvizata scena. In fine, sa trecem si d'asta... isi regleaza bajetzii instrumentele si incep sa cante, nu ma intrebati ce piesa pentru ca nu le stiu titlurile, mai ales ca prima n-am mai auzit-o, probabil fiind una recenta (ptr mine). Ultimul album pe care l-am ascultat de la OCS a fost unul care are legatura cu TV, o porcarie (parerea mea). Poate ca am avut eu asteptari prea mari din cauza albumului "Ne punem in cap". Sa revenim, solistul agatzat de microfon termina prima melodie. In prima linie niste pushtane favorizate, probabil prietene cu membrii trupei, foarte exaltate se manifestau in fel si chip. N-am avut cum sa nu remarc un tip f excitat, care mima ce canta solistul, chitaristul si cel de la baterie in acelasi timp. Ala ar fi putut face un show singur de capul lui. "FANATIC" e cuvantul care il descrie cel mai bine pe respectivul. Stia toate versurile pe dinafara, canta la o chitara invizibila si din cand in cand il imita si pe baterist. Efectiv devora cu ochii inchisi fiecare cantec. Un suflet chinuit. Mai departe... Dupa fiecare melodie, solistul intreba: "Si ce mai cantam acum???"... what's that dude??? daca tu nu stii ce sa canti eu de unde sa stiu??? Si uite asa s-au scurs 10-15 melodii, unele vechi de 4-5 ani altele noi. Parerea mea, melodiile alea noi... varza varza varza. Dar oamenii cantau. Si la un moment dat niste pustani de 15 ani, evident verze de betzi, au inceput o repriza de pogo. Dupa ce s-a terminat melodia se pare ca am pierdut momentul si un bodyguard mai sictirit cre' ca i-a expulzat din multime ptr ca m-am trezit cu ei langa mine. Damn. De cate ori ma trezesc cu astfel de specimene in preajma intru intr-o stare de alerta. Fiind pauza intre melodii, il aud pe unul dintre fustratzii vietzii: "Baga-mi-as, tocmai acum cand m-am incalzit si eu ne-au scos afara din fata scenei!!!". Solistul incepe o noua melodie, cei trei tineri excitati incep sa traga unul de altul si sa se izbeasca de coloanele subsolului fara pic de mila. Melodia se termina, dar cei trei continua sa-si rupa hainele de pe ei. La vasta de 15 ani se pare ca teribilismul e in floare. Si pogo-ul, la mare moda.

to be continued...

No comments: