Thursday, May 11, 2006

Miercuri 10 mai Şuie Paparude, Michi, Marika Expirat (Bucuresti)

Si uite asa, cu toata oboseala pe care o aveam in oase, eu cu mine si cu alm am plecat la hoinarit. Prima destinatie: Amsterdam (http://www.amsterdam.ro/). Un pub/club/restaurant cu muzica data la un volum care-ti permite sa te intelegi si cu persoana de langa, canapele comode, mancare buna (recomand "basil" - pui cu busuioc) si cu ospatari dintre cei mai amabili. Miez.
Pe jumatate adormitzi, am plecat la insistentele mele catre Expirat (aka club fara pretentzii :)) facandu-i promisiuni almei pe drum ca nu vom sta decat o ora. Motivul incursiunii: Michi, Marika si Suie Paparude. Nu-i mai vazusem pe nici unii live. In deschidere a mixat Marika, "un fel de Axl Roses al muzicii electro" (Michi). Mi-am dat seama ca imi place cum baga Marika. Dupa doua beri mi-am dat seama ca imi place chiar foarte mult. Locul se umpluse de oameni, dar nu indeajuns incat sa se calce in picioare. Atmosfera numa' faina ptr un astfel de event. Ne-am postat si noi mai aproape de pupitru, in fata unei boxe, dar simtem ca-mi da sangele pe nas din cauza volumului infernal. Asa ca ne-am retras intr-o parte, de unde puteam vedea pe cei ce mixeaza si unde decibelii erau suportabili. Termina Marika, intra Suie si incep cu o melodie cam liniara. Eu, in stilul meu clasic, ma grabesc sa trag concluziile: marika e mai bun. Junkyard incepe si mormaind intr-un mare fel arunca in noi cu faze de genu' "check this out".. "watch this".. "mother f***rs". Pana aici. Categoric nu-mi place de el, polueaza fonic ce baga Michi. Damn. Imi place Marika de 2 ori mai mult. Dupa care usurel usurel incepe Michi sa mixeze intr-un mare fel asa, incat mi-am scos palaria in fata lui. Michi = miez. Si pe la sfarsit Junkyard a mai obosit si parca incepuse sa-mi placa si de el, asa, ca era mai linistit. Ce-as putea sa mai zic??? evenimentul si-a meritat banii de intrare, muzica a fost de nota 10, la fel ca si la TralalaHouse. E a treia oara cand merg la Expirat si as putea spune ca e clubul in care am ascultat cea mai buna muzica, intocmai pe gustul meu.
Astept urmatorul event.

ps: snow, dude, ti-ar fi placut cu siguranta.

No comments: