Wednesday, August 08, 2007

libertate frate!

ok... din ciclul "are we there yet??"...
mai sunt oficial 89 de minute si o sterg din banca...
Imi ia 60 de minute sa ajung acasa, trag o raita prin magazinul de langa pentru ultimele detalii si ajung in apartament.
Bagajele...
Nefacute...evident :)
Las'.. avem o seara intreaga si o noapte la dispozitie !
In fine...
La ora 11 fix pe data de 9 august exact
cu o floare in par
un aparat la gat
o palarie de paie si papuci
si...si... si... zburaaaaam

hellooooooo freedom!
hellllloooooo sunshine!!
heellllloooooo my beautiful blue sea!

ne auzim!
hihi
alm

6 comments:

snow said...

Distractie MAXIMA si deconectare totala!

Sper sa va simtiti cel putin la fel de bine acolo pe cat m-am simtit eu in Londra cu voi si daca mai adaugam si marea in ecuatie nu are cum sa iasa decat ce ziceam la inceput.
Ignorati orice fel de nor ar putea sa apara and make the best of the rest.

Astept un mic "travelogue" la intoarcere.

Oameni Si Fluturi said...

hehe
thx snow!
se face cu travelogue...

x

ps: inca nu am terminat de impachetat :))

Just me...deee said...

U go girl:)
da despre care mare vorbim pana la urma?
Hugz&Kisses

acspot said...

Deci vi acasa pentru o vreme

Oameni Si Fluturi said...

a fost marea adiatica- revin cu un review, acum abia am ajuns acasa...

Oameni Si Fluturi said...

ps: *adriatica