Wednesday, July 05, 2006

please PROMISE me... not to go there

miercuri... o zi care ar fi putut avea un happy ending:)
THE PROMISE made it... let's say "unhappy"
Am sa incep prin a va spune... nu mergeti la acest film!:)

Am incercat sa ii dau o sansa in timpul celor 3 ore cat l-am vizionat insa rabdarea mea a avut o limita...
cert e ca nu eram singura care avea parerea asta... pentru ca lumea incepuse sa comenteze...sa rada tare to show off... si sa mai strige din cand in cand in sala...
Actiunea usor SF ar fi putut fi oarecum reusita daca ... s-ar fi legat mai bine povestea asta... Si actorii chinezo-japonezo-tataro-mongolezi din film... nu m-au incalzit prea tare

In urma acestui film am ramas ca si dupa ce ma uit la o grila de examen...masca
Era cam asa:
a) acesta este un film prost si ar trebui sa ma ridic
b) efectele din acest film sunt atat de slabe incat simt ca am pierdut 3 ore pe un scaun
c) actorii astia par stupizi asa ca ar fi bine sa plec cat mai repede and spare my brain the suffering
d) toate variantele de mai sus

:))
So...
Concluziile le trageti voi;)

2 comments:

Anonymous said...

hmm,
despre ce film e vorba? is prea adormit sa-mi dau seama...

;)

Anonymous said...

filmul s-a numit "The Promise", dar tradus "Ultima printesa" parca.